vskanfrbarnisantamarta.blogg.se

Mera Väskor

Publicerad 2014-08-24 20:18:00 i Allmänt,

Här kommer mera väskor som vill komma till någon el några som vill vara med och göra skillnad för barnen på barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta.
Den här väskan har olika färgkombination
på fram o baksida
 
Alla väskor är sydda av möbeltyg och fodrade (ej möbeltyg i fodret) En av fickorna med blixtlås. Jag gör aldrig två likadana väskor. Kolla gärna tidigare inlägg då det finns några väskor kvar.
Alla pengarna för väskorna går till Barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta.Du kan läsa mer om barnhemmet på FB sidan: Fundacion la Providencia. Läs gärna om Ankarstiftelsens arbete också i Colombia finns också på FB.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej. Här kommer jag att visa mina väskor som jag gör för barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta som ligger i norra Colombia. Kontakt med mej fås på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela