vskanfrbarnisantamarta.blogg.se

Extra pengar till barnen till jul

Publicerad 2014-11-09 10:50:04 i Allmänt,

Lite mera väskor för barnhemmet Hogar la Providencia I Santa Marta. Tack vare alla er som köpt väskor så har jag kunnat skicka en extra slant denna gång som kan bli något extra nu när det närmar sej julen.  Extra Tack till Carina D i Skövde som har förmedlat många väskor. Det finns väskor kvar för den som är intresserad. Alla pengarna går till barnhemmet.
 
Här är en väska som hamnat på Cypern . Tack till Eleonor.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej. Här kommer jag att visa mina väskor som jag gör för barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta som ligger i norra Colombia. Kontakt med mej fås på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela