vskanfrbarnisantamarta.blogg.se

Julmarknad i Gudhem

Publicerad 2014-11-16 21:02:28 i Allmänt,

Visar här några av väskorna som min goda vän som är Tomtemor på Violens julmarknad i Gudhem kommer att ha till försäljning.  Marknaden är  den 22 - 23 nov
Och som vanligt går alla pengarna till barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta Colombia.
Läs mer om barnhemmet på FB sidan Fundacion la Providencia  som uppdateras av Lisa Samuelsson som har jobbat som volontär på barnhemmet.
Känns lite konstigt att planera för jul och samtidigt kunna gå ut och plocka denna underbara bukett med blommor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej. Här kommer jag att visa mina väskor som jag gör för barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta som ligger i norra Colombia. Kontakt med mej fås på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela