vskanfrbarnisantamarta.blogg.se

Symaskinen

Publicerad 2014-10-01 21:08:40 i Allmänt,

Min dotters symaskin som jag använder för att sy väskorna för barnhemmet Hogar la Providencia fick jobba för hårt så jag fick lämna den till symaskinsdoktorn. Inte bra sa han , kan vara motorn så jag förberedde mej för det värsta . Men med mycket kärlek och omsorg så lyckades han att fixa den. Kan verkligen rekommendera Henrik på Husqvarnabutiken i Skara. 

 Ett stort Tack till min dotter som låter mej slita på symaskinen och även har bidragit till barnhemmet genom några väskor , en till sej själv och en som ska hamna på Irland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej. Här kommer jag att visa mina väskor som jag gör för barnhemmet Hogar la Providencia i Santa Marta som ligger i norra Colombia. Kontakt med mej fås på [email protected]

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela